Borderlands: Game of The Year Edition How to add DLC (PC)

borderlandsgoty

Under påsk har jag spelat massor av Borderlands 2 både singelplayer och Co-Op och jag verkligen älska det. Det känns som ett Diablo i FPS kostym och efter ha klarat ut det flera gånger så ville jag nu prova på första delen i serien. Jag skaffa det nu mycket prisvärda Borderlands GOTY Edition (Game of the year Edition) som alla 4 DLC ska ingå trodde jag men en så var inte fallet. Jag fick med en Token code för alla DLC men de var inte med på skivan. Jag surfa runt som en tok och fick lite huvudvärk innan jag äntligen hitta rätt. Vill härmed hänvisa er till rätt ställe snabbare kanske? Jag hitta ingen information alls på min utgåva om hur det funka att lägga till dessa DLC dålig information tycker jag. Med nedan länk ger dig all information till alla DLC och glöm inte att uppdatera ditt spel innan installation av DLC packen och token code krävs också den finns med i goty utgåvan. För övrigt så krävs ingen nyckel att spela grundspelet vilket kan vara fördelaktigt för dig och dina vänner ; ) Håll till godo gamers här är länken : DLC Downloads

För er som också älskar Borderlands 2 så vill jag tillägga att snart är Ultimate Vault Hunter Mode här redan 2:a April. läs mer om det här

, , , , , , , , , , , , ,

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

