BloggNytt: Filmtips på ”G” månadsvis

movieprojFörutom att vara en spelnörd så är jag nog en ännu större filmnörd. Jag pratar om film med familj och vänner så ofta jag kan. Vi delar filmtips med varandra vilket är spännande. Mycket intressanta filmtips har man fått från oväntat håll. Med detta sagt så har jag nu fått för mig att dela med mig av mina favoriter under varje månad. Jag ser i snitt 30-40 filmer i månaden men allt är inte bra men de jag gillade bäst bjuder jag på här. Detta behöver inte betyda att du kommer gilla de val jag har men det kanske bjuder dig på en spännande filmresa. Om du ser mycket film och vill ha nya tips på filmer från olika tidsepoker och genrer då bjuder jag på några. Jag personligen har perioder då jag ser allt jag kommer över. Ibland kör jag teman. Har du tips att ge mig så skriv i ”kommentera” – länken som finns att hitta längst ner i slutet av varje inlägg / post jag gjort. Mycket nöje!

Under kategorin ”Filmbloggen” kommer du snart hitta filmtipsen.

, , ,

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

