Loppisrundan 05/2012 Game Boy Advance Fynd!

Förra helgen blev det ingen loppisrunda för min del på grund av att jag meka med bil i 10 timmar men min kära flickvän såg till att jag fick ett par fina Bodum glas med gul plastfot och det är jag mycket glad över ska ta och visa er dom någon gång. Denna helg blev det iallafall en kort runda till en gårdsloppis på skolgatan i Mellerud (yard sale) och hitta lite nya och gamla produkter bästa fynden är dock tillbehör till Game Boy Advance i ny förpackningar. Fynd och fynd det ligger väl i köparens intresse hur vida det är så eller inte. Håll till godo !

120 kr för allt är helt okej frakten var på egna ben i 5 min eller något sådant. Så ut och fynda med er =)

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

