Upplockat: Sista spel-looten för 2011

Detta blir troligen min sista ”spel-loot” som jag kommer få för detta år. Jag har plockat upp masa spel jag bara måste spela igenom. Jag har redan satt tänderna i Resident Evil 4 och har säkert gjort över 23 timar och är på kapitel  5:1 på skiva 2/2. Vilket spel säger jag bara. Har även köpt hem Dynasty Warriors vilket är helt underbart bra spel (oavsett nr) med mycket grym musik. Ser ut som ett trevligt spel år även 2012 och det vill jag även passa på och önska er. Nu avrundar jag med snabba smakprov från YouTube och Spotify här nedan. Många av dessa har ni säkert redan klarat ut, men för er som har missat det är inte försent dessa finns på din favorit plattform en del även på steam billigt också.

Disney’s Stitch: Experiment 626 – High Voltage Software, 2002, Plattform [Tradera pris:45 sek inkl. frakt]


Dynasty Warriors 4: Xtreme Legends – Omega Force , KOIE  2003, Hack and slash  [Tradera pris:55 sek inkl. frakt]

Metal Gear Solid 3: Snake Eater, Konami, 2005, Sneak ‘em up  [Tradera pris:65 sek inkl. frakt]

Resident E vil 4 – Capcom, 2005, Action/Horror  [Tradera pris:76 sek inkl. frakt]


Dynasty Warriors 5 – Omega Force , KOIE 2005,Hack and slash [Tradera pris:28 sek inkl. frakt]

Metal Gear Solid 2: Substance – Konami, 2003, Sneak ‘em up [Tradera pris: 30 sek inkl. frakt]


U96 – Replugged, 1992, Techno, [Tradera pris:37 sek inkl. frakt]
Spotify-länk
Sniper Elite – Rebellion, 2005, tactical shooter, [Tradera pris:60 sek inkl. frakt]

GOTT NYTT SPELÅR ÖNSKAR Lo-tech Gamer , Medialen

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

