Upplockat: Vagrant Story med OST


I förra veckan så fick jag många roliga paket i brevlådan och ett av dom var ett mycket efterlängtat Vagrant Story som är ett JRPG från Squaresoft, 2000 för Playstation. Jag har i flera år försökt få tag i detta spel till ett okej pris. De har tenderat att gå mycket högt i flera år men har på senare tid rasat en hel del i pris. Jag antar att de är på grund av att man kan köpa det via Playstation 3 och PSP, Playstation Network för under hundralappen. Jag däremot valde fysiska utgåvan (PAL) och fick ge 191kr inkl. frakt. Jag är jätte nöjd över detta trots att jag kanske hade kunnat få ner den 100 kr med lite mer väntande. Men med det skick jag fick min utgåva i så är jag jättenöjd. Jag har sedan tidigare haft Vagrant story som någon form av bootleg från Asien eller liknande och kunde nu lugnt kasta den skiten. Med turen som min fördel var att jag samma vecka även lyckas vinna soundtracket till Vagrant story för 36kr inkl. frakt på tradera. Så 227 kr blev de för en Vagrant Story med ost och det får man ju vara nöjd över när bagarna heter Yasumi Matsuno och Hitoshi Sakimoto.

Den vänstra är Bootleg som jag så fint kallar den. Till höger den äkta varan.

Mer information  // OST = Original Soundtrack

, , , , , , , , , ,

  1. #1 av Robin på 11 december, 2011 - 23:06

    Ska sanningen fram så har jag faktiskt inte spelat den där titeln, men jag har läst en massa bra om den. Så jag kommer helt klart att köpa den när jag kan =)

    Btw så var du en utav vinnarna i våran tävling! congrats =)
    http://gamingground.blogg.se/2011/december/vinnarna-i-veckans-bloggar-hemsidor-4-11dec.html

Kommentera

