Loppisrundan 02/2011 Blåtands Fynd!

Lördag den 5 november så blir det ingen större loppis runda på dal istället besöker jag och min flickvän en familjeloppis som ägde rum på orten Mellerud i Stinsen vid järnvägsstation. På en familj/barnloppis är det verkligen en guldgruva om man är en barnfamilj då mycket kläder, skor och leksaker finns i överflöd. Mycket fynd chanser för barnfamiljer alltså. Jag brukar sällan hitta mängder på en sådan här loppis då jag inte har barn. Har jag tur så brukar jag hitta porslin, fritids prylar, spel, film, musik. Denna Lördag spendera jag  95 kr på 3 artiklar. En ny plånbok Eight Ball , En film och en splitters nytt Bluetooth headset  i original kartong med laddare som även passar till HTC telefonen jag redan äger. (ny pris ca 460-700kr)

HTC BH300

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

