Loppisrundan 01/2011 Mediala Fynd!

Jag har varit på många loppisrundor i mitt liv men detta är min första jag visar här på bloggen.

Jag älskar verkligen att dra iväg på en loppisrunda även om de betyder att man får gå upp före tuppen. Det är så värt det för både plånbok och för de underbara fynd man oftast bara kan göra på en loppisrunda. Tradera i all ära men på en loppis tjänar man snabbare in frakten (bränsle ,tåg, buss eller annat)  om man åker ett gäng. I mitt fall så är det jag och min sambo. Vi älskar båda att handla på loppis. Bara på två personer så har man snabbt bräddat Tradera i frakt så jag rekommenderar dig att dra iväg en helg för att prova på. I mitt fall så handlar jag mycket underhållning och nöje i form av spel ,filmer, tidningar. Jag köper också kläder och inredning och annat som man önskar för stunden. På denna rundan 22 Oktober, 2011 så spendera jag  347 kr på 34 artiklar det blir ett genomsnittligt pris på ca 11 kr /artikel, Vi besökte fyra loppisar & Secondhandbutiker runt om på dal.

Detta fick jag med mig denna lördag.

Detta bildspel kräver JavaScript.

2 styck nya mysbrallor i mönstrat flistyg. – kommer lätt bli vinterns outfit 😉
8 stycken CD

    • September – Satellites CD-Maxi, 4 Track
    • Mythos´N Dj Cosmos – The heart of the ocean. CD-Maxi, 4 Track
    • 808 STATE -Lift / Open your mind, inplastad. CD-Maxi, 4 Track
    • 808 STATE – ooops,,Inplastad CD-Maxi, 3 Track
    • Captain Jack – Operation Dance, 1997 ALBUM
    • CAPPELLA – U got 2 know, 1994 ALBUM
    • Phil Collins …Hits , 1998 ALBUM
    • Coldcut´s Kleptomania! Volume 1 ,HITCD09, 1150 samples (Signerad)

7 stycken DVD

      • The Dark Knight, 2008 Inplastad, Två-Disc Specialutgåva
      • The last Legion 2007
      • Point Doom, 1999
      • High School Musical 3 – Sista året , Extended version
      • Träskmannen , 1982
      • Rapid Fire, 1992
      • Doom, 2005

3 stycken muggar från Gabriel med fisk motiv. -Jag kommer visa mer muggar i keramik från Gabriel och Högnäs i min serie ” Mitt Samlande”
-PC-spel Painkiller, 2004
-Vristband Eight Ball, ny
-Tidning PCGAMER nr 4 2004
9 stycken VHS Filmer

    • Leva livet, 2001 – Svenskfilm
    • Sanning eller Konsekvens , 1997 -Svenskfilm
    • Innerspace (import) Wide Screen version, 1987 (24-timmarsjakten)
    • The House That Wouldn´t Die, 1970 -Släpp från kanal 10, ABC Video
    • HE-MAN – Svärdet i Ormbergets innandöme , 1983
    • HE-MAN – Evil Lynn och vapenmannen
    • HE-MAN and the Master of the Universe nr 3 ,släpp från Tuff Stuff , Arena , 1990
    • Super Mario Bros 3 – 1 Flygande Äventyr, Scanbox
    • Super Mario Bros 3 – 2 Kung Kruts kumpaner, Scanbox
Passa på och prova på detta du också – Jätte roligt faktiskt!
, , , , , , , , , , , , , ,

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

