Upplockat: G-Force & BloodRayne

Kunde inte låta bli att ropa in två spel till i veckan som gått. -Du och ditt skjutglada finger, säger du kanske? Japp precis så var det när jag lyckades vinna ett par spel i sista sekunden och denna gången blev det BloodRayne och G-Force för playstation 2. Hade dock önskat att få vinna BloodRayne till Gamecube men den tenderar att gå mycket högre på tradera. Men kan nu äntligen få sätta tänderna i detta lir. Jag vann BloodRayne för 45 kr inkl. frakt. Disney´s G-Force för PS2 har jag länge velat ha efter jag sett min systerson sitta och lira detta på sin DS. Kan inte låta bli att gilla dessa typer av spel så som Chibi-Robo, GC. Jag minns också att jag roa mig friskt på en bana på Counter Strike, PC som heter Rats. Så när jag fick se G-Force så var det givet att jag skulle leka lite med detta. Jag vann G-Force för 48 kr inkl. frakt helt okej.

Kort om Disney´s G-Force
G-Force, 2009 är baseras på filmen, som äger rum efter att teamet rymt från djuraffären. Man spelar som Darwin och medhjälparen Mooch och i samarbete med högkvarterets övriga G-force agenter bekämpar man den onda miljardären Leonard Saber och hans robotar ”hushållsapparaterna”, Spelet skiljer sig från filmen men de hade jag inte behövt nämna men original rösterna från filmen får man höra. Mycket mer än så vet jag inte förens jag fått spela det.

 G-force finns till Playstation 2, Playstation 3, Playstation Portable, Xbox 360, Nintendo DS, Wii, Iphone OS

Kort om BloodRayne
BloodRayne, 2002 är ett hack and slash-äventyr i  tredje-persons action stil och det första spelet  i BloodRayne serien. Förutom en uppföljare, BloodRayne 2, inspirerade Bloodrayne en serie av filmer och fristående serietidningar. Det utvecklades av Terminal Reality, och var starkt påverkad av deras tidigare spel Nocturne.

 BloodRayne finns till Playstation 2 , Gamecube, Xbox, MAC OS och Microsoft Windows

När jag klarat ut spelen så ger jag min åsikt här på bloggen.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

