Full fart i tankeverkstaden

Jag sitter med många idéer om vad jag vill ha på min blogg ingen direkt inriktning än, Men jag kommer bjuda på allt möjligt. Jag får helt enkelt ta endag i taget och bygga upp bloggen efter vad tiden lider. Jag håller på och verkställer en musik kategori på bloggen som jag kommer taga som MaxinStereon ,  där kommer jag i huvudsak ha Dance , Eurodance  musik under perioden 1993-96 vilket kommer bli spännande. Jag brinner för den musikstil under just de nämnda åren. Sitter just nu och jobbar på första inlägget ska bara färdigställa alla fakta och annat.  Mycket är på G häng med!

//HC

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

