Senast avklarat: Kill.Switch för Playstation 2

I natt så klara jag ut Kill. Switch för playstation 2.  Jag är lite svag för shooters och det här liret var perfekt  för mig.

Min speltid: ca 9 tim [Normal]

Kill.Switch är en tredjepersonsskjutare som släpptes av Namco 2003, som går ut på att -ta skydd, ta sikte, ta över i fem missions. Jag hade en speltid på ca 9 timmar och hade riktigt kul faktiskt och inte på grund av den mycket dåliga storyn eller att miljön var något torr och tråkig utan för att detta var ett mycket underhållande skjutarspel helt enkelt.  Jag fick en del tuffa utmaningar för de första så fort jag blev dödad så fick jag börja om uppdraget, tråkigt då jag ibland var 10-15 minuter in på uppdraget. Detta betyder att du kan inte spara ditt spel förens uppdraget är helt klart.Trots detta faktum så tyckte jag det var utmanade och roligt hela vägen till min slutliga fight. På mitt spel fodral så står det ”Sofistikerat Fiende-AI”  och till en början så skaka jag bara på huvudet och sucka för att lite längre fram se att, jo dom kunde allt ge mig en match trots allt, så jag vill påstå att de är blandad AI i detta spel. Handlingen är knappt värt att nämna men för sakens skull så: Du spelar Nick Bishop och du ska förhindra att ”skurken” Archer trycker på en knapp som leder till ett världskrig. Där i mellan ska du slå ut hans mannar och klara dig undan alla fällor han satt ut för att hindra dig. Där i mellan får man också små filmfrekvenser som jag låter bli att nämna här för lite kul får du ha om du ska avnjuta detta. Jag kan rekommendera detta spel  om du vill ha en renodlad shooter utan några som helst krusiduller .

Det finns massor av bra Playstation 2 titlar som du kanske har missat. Kanske detta spel är något för just dig?

, , , , , , ,

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

