Project : Snowblind en del av Deus Ex-serien

Jag har lite rolig fakta kring Project: Snowblind som jag vill dela med mig av i mikroblogg form.

Project: Snowblind  från 2005 är ett underskattat spel som du bör ta en närmare titt på om du missat detta . Project: Snowblind var ursprungligen skapad för att bli det tredje spelet i Deus Ex-serien med det tänkta namnet Deus Ex: Clone Wars. och då med en genomarbetad multiplayer del i focus. Men av kommersiella skäl så blev det ändrat och då valde man att sätta Project: Snowblind som sin egen titel i en egen värld och inte är det dålig heller. För er som uppskattar Deus Ex – serien rekommenderas att lägga titeln till sin samling .

Project: Snowblind finns till: Playstation 2,  Xbox och Microsoft Windows (PC)

, , , , , , ,

  1. #1 av kimblomkvistKim på 9 december, 2011 - 15:43

    Jag införskaffade Projekt snowblind till PC i somras, då de sålde lite spel i den lokala konsumbutiken. Dock föll spelet mig inte riktigt i smaken, men man kanske skulle ge det en ärlig chans någon helg 😉

    Trevlig blogg btw!

Kommentera

