Upplockat: Tio spel för playstation 2

 Återigen så kunde jag inte hålla fingrarna i styr när jag på tradera ser ett trevligt spelparti. Jag vet att jag har så de räcker redan och jag har och göra för flera månader fram. Men så är det att samla även om det i grunden är att få njuta av trevligt underhållning. Mycket av de spel som jag klarar ut ska faktiskt lämnar min samling för att glädja någon annan speltok. Jag älskar billig underhållning, jag gav runt 24 kr per spel och då är frakten inräknad. Höjdpunkten som jag ser det är: Project Snowblind, Edios,2005. Mycket av titlarna som finns med i mitt köp har jag redan klarat ut och kommer läggas ut på tradera innan jul, mer om det då. En kort presentation i form av videoklipp från YouTube nedan.

Lara Croft Tomb Raider: Legend, Edios 2006

Red Faction, THQ, 2001

Red Faction II, THQ, 2002

GoldenEye: Rogue Agent, EA games, 2004

Project Snowblind, Edios,2005

Medal of Honor Vanguard, EA , 2007

Cold Winter , Sierra,2005

Commandos Strikes Force, Edios, 2006

SWAT Siege, Phoenix, 2007
N/A

Conflict Vietnamn, SCI, 2004

, , , , , , , , , , , , , , , , , ,

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

