Spel som jag har påbörjat 2011!

Uppdaterad: 12 Januari 2012

Jag har oftast massa olika titlar på gång samtidigt för jag vet aldrig vad jag blir sugen på just den aktuella högtidsdagen. Så runt 10-15 titlar åt gången försöker jag hålla mig till om de går. Det kan rassla till ordentligt vissa dagar när jag klarar ut de ena efter de andra kring samma tidpunkt. Mycket underhållning på gång för min del alltså. Om jag har mycket tid över? – Nej! jag tar de dagarna som jag får över och njuter av dom. Min regel först livet ”IRL” och sedan lek!

PC – Fallout 2

GB – Pokemon Gold version

GBA – Gunstar Future Heroes
GBA – Duel Masters -Kaijudo Showdown

PS1 – Spyro The dragon (klar)

PS2 – Warriors of Might and Magic
PS2 – Onimusha: Warlords (klar)
PS2 – Hunter The Reckoning Wayward (klar)
PS2 – The Golden Compass (Klar)
PS2 – Kill.Switch (klar)
PS2 – Dirge of Cerberus – Final Fantasy VII
PS2 – Destroy All Humans 2
PS2 – Duel Masters – Limited Edition (klar)
PS2 – Grand Turismo 4

  1. #1 av Robin på 7 oktober, 2011 - 20:47

    Tack för kommentaren 🙂 ja, det känns verkligen grymt bra att ha blivit av med 20kg fläsk på kroppen. Haha, så du kör också efter en ”spel som jag måste klara ut asap” typ xD

    I mitt fall är det:
    Doom 3 + expansionen
    C&C Generals Zero Hour
    Fallout 1,2 och tactics
    Diablo 2 + expansionen
    Samtliga Resident Evil spel
    Samtliga Silent Hill spel

    Så nog har jag att göra alltid =) ha en skön helg!

Kommentera

