Spel jag har klarat ut 2011!

Uppdaterad: 28 December 2011

Jag har spelat mycket spel genom åren men har haft svårt att minnas alla titlar som jag har klarat ut. Det är klart har man spelat sedan man var ca 9 år så har de blivit en del. Jag minns knappt hälften idag. För ett par år sedan börja jag att lista alla spel mest för att de vore kul att få koll på hur mycket det har blivit. Så fort jag blir påmind av en titel så listar jag den direkt, lite av en utmaning faktiskt och massa trevliga minnen dyker upp. Listan har inte blivit så stor än trots att jag hållit på ett par år nu. Har redan under 2009 börjat lista allt jag klarat ut vilket är kul att se. Så jag tänkte faktiskt bjuda på vilka spel som jag klarat ut i år än så länge 2011. För att sedan avsluta listan lagom till årsskiftet då jag tar mig an än ny lista för 2012. Sedan så får man ha i tankarna att jag har spelat mer spel som jag aldrig lyckades klara ut och den listan bjuder jag inte på här, rekommenderar bibeln i så fall , Amen!

Avklarade spel 2011.
PS2 – Pirates of the Caribbean  At World´s End
PS2 – Call of Duty World at War Final Fronts
PS2 – Jackass The game
PS2 – Manhunt
PS2 – Final Fight Streetwise
PS2 – Kill.Switch
PS2 – Onimusha: Warlords
PS2 – The Golden Compass
PS2 – Medal Of Honor: Vanguard
PS2 – TimeSplitters
PS2 – Conflict: Vietnam
PS2 – Killzone
PS2 – Duel Masters – Limited Edition
PS2 – Hunter The Reckoning Wayward

PC – Medal Of Honor – Pacific  Assult
PC – Bioshock
PC – Crysis
PC – Crysis Warhead
PC – Just Cause

Finns även på http://www.gamespot.com med användarnamn Maxterion

, ,

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

