Premiär al a Blogg!

Då var det dags att åter försöka sig på att blogga. Jag har tappat bort hur länge jag funderat på att starta en blogg, har tidigare bloggat om onlinespel MMORPG och en annan krascha på grund av att jag aldrig uppdatera. Jag har ställt mig frågan vad ska jag skriva om och vem skulle läsa och på den frågan så kom jag fram till INGEN eller Få. Varför skulle jag blogga?  Jag kom fram till en enda bra anledning dels så vill jag skriva av mig även dela med mig. Men ska jag nu blogga så ska jag göra den personlig i den bemärkelsen att den kretsar kring mina intressen och vad Jag gillar. Jag kommer att blogga om allt för min skull och för att jag tycker det är kul.  Om jag skulle få en publik som uppskattar och gilla mitt innehåll ja de skulle vara jättekul. Jag får allt att låta så dramatiskt men det är ju en del av mig så håll ögonen öppna och följ MIG på min blogg!

// HC

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

